Toimitusehdot

Tilaajan ja maksajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tehdä tilauksen huoltajan kanssa.

Toimitustavat

Käytämme tuttien ja muiden pienten tuotteiden (esim. korut, tuttiketjut, avaimenperät, kehykset, matalat lautaset) toimittamiseen kirjelähetystä. Muut tilaukset lähetetään postipakettina (tai sovittaessa matkahuollonpakettina). Paketin saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa postista tai matkahuollosta.

Nouto onnistuu osoitteesta Koskelantie 126, 62800 Vimpeli. Sovi joko soittamalla numeroon 040 1857 257 tai ottamalla yhteyttä  sähköpostitse (info@nimilahjat.fi).

Toimituskulut

Jos tilauksen arvo on yli 50 euroa, toimitamme tuotteet kuluitta. HUOM! Valitse ostoskorissa Maksuton toimitus.

Kirjelähetyksen toimituskulut ovat 2.90 euroa (max. 4 tuotetta).

Pakettina toimitettavien tuotteiden toimituskulut ovat 7.90 euroa.

Noutotilaukseen ei tule toimituskuluja.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomeen.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin mahdollisimman nopeasti, yleensä jo 1-3 arkipäivän aikana.

Jos tarvitset erityisen nopeaa toimitusta, ota rohkeasti yhteyttä puhelimitse (040 1857 257) niin sovitaan toimituksesta yhdessä. Meille on tärkeää, että asiakkaalle toimitus olisi mahdollisiman nopea.

Mahdollisista muutoksista toimitusajoissa ilmoitamme erikseen.

Palautus ja vaihto-oikeus

Yksilöimme tuotteemme asiakkaan tilauksesta. Tämän jälkeen tuote ei ole enää uudelleenmyyntikelpoinen. Yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta (KSL 15.12.2000, 1072 6 luku). Jos tuotteessa on meistä tai valmistajasta johtuva virhe, tuotteella on silloin palautusoikeus.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen toimituksesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@nimilahjat.fi tai puhelimella numerosta 040 1857 257.

Viallinen tuote vaihdetaan samanlaiseen tai vastaavaan uuteen tuotteeseen.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta posti ei aina onnistu kuljettamaan tuotteita ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. 
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Force Majeure

Salaser Nimilahjat ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta info@nimilahjat.fi

Mikäli et saa vastausta viestiisi, tarkista varmuuden vuoksi roskapostisi, ettei vastaus ole jäänyt sinne.

– Puhelimella numerosta 040 1857 257

Salaser Oy pidättää itsellään oikeuden muuttaa koska tahansa sopimusehtoja, ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan velvollisuus on tutustua ennen tilauksen tekoa ehtoihin. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.